mandag 9. juni 2014

Generalprøve Nordmarka Skogsmaraton

På lørdag løp jeg og Torill klassikeren fra Sognsvann til Kikut og tilbake. Vi fulgte traseen til Nordmarka skogsmaraton utenom avstikkeren til Hakkloa. Distansen ble i underkant av 36 km. Tempo var litt raskere enn 6 min/km.


Ingefærøl og gulrotkake på Kikut.
På vei til Bjørnholt.

























Jeg føler at jeg nå har mengden inne for å løpe Nordmarka skogsmaraton om to uker. Til uka blir det kortere turer i raskere tempo, gjerne i bakker.
 







6 kommentarer:

  1. ahh.. SÅ HERLIG! Helt fantastisk når formen og beina føles bra.

    SvarSlett
  2. neimen nå måru skrive litt igjen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Henrik! Ja det har vært litt lite aktivitet her på bloggen i det siste. Det ble dessverre ikke NUC på meg i år. For tiden er det mest rolige løpeturer, med andre ord ikke så mye nytt å skrive om. Men når jeg får skrivekløen igjen så blir det et innlegg :)

      Slett
  3. Did you quit running or just the blogging part? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. I had a baby :) So there haven't been so much running to write about. I'm gradually starting to run again. Then we'll see about the blogging...

      Slett
    2. Aww, gratulerer! :)

      Good luck with getting back to running. :)

      Slett