mandag 3. september 2012

Andre "halvmaraton" på tre dager



I dag løp jeg samme runde som på lørdag: fra Sthanshaugen til Ullevålseter og tilbake igjen. En fin runde på i underkant av 22 km. På meg hadde jeg splitter nye Adidas Adizero Feather 2. Jeg kjøpte mitt forrige skopar så sent som i juni, men tærne har fått så mye juling nå at det bare var å krype til korset og gå opp et nummer i størrelse. Digge sko (deilig med god plass til tærne!). Og som navnet tilsier er de lette som fjær. Men ikke helt egnet for løping på grus fordi det fester seg stein i sålen.


Mine nye sko. Denne gangen i riktig størrelse.


Garmin-data fra dagens økt: http://connect.garmin.com/activity/218544117 (makspulsen er nok en feilmåling...). Jeg løp tilnærmet samme runde på lørdag og målte da 367 meter høydestigning mot 751 meter i dag. Merkelig. Men det er i hvertfall stigning i ganske nøyaktig 10 km, før man kan rulle ned hjem igjen. Flott og hardt å løpe opp bakkene på vestsiden av Sognsvann. Vanligvis har jeg løpt den andre veien.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar