søndag 2. september 2012

Helgens langtur...

...ble dessverre ikke Nordmarkstraver'n pga. foten som jeg forstuet for noen uker siden, og som enda ikke er klar for lange løp på sti. I stedet løp jeg mitt eget lille halvmaraton hjemmenfra på Sthanshaugen, opp til Ullevålseter langs vestsiden av Sognsvann, ned igjen langs østsiden og med et lite pitstop på Nordberg skole for å heie i mål mine venninner Aina og Kristina som gjorde imponerende debuter på Heltravern. Så løp jeg videre hjem slik at det tilsammen ble 21 km.

Fin runde på 21 km.



Bra stigning den første mila.

Foten funker ganske bra nå på lengre turer på jevnt underlag, og det lover jo godt når det gjelder Oslo Maraton. Neste helg har Torill og jeg den spektakulære planen om å løpe til Drammen, etter å ha blitt inspirert av en artikkel i DN aktiv. Vi får se om vi kommer hele veien fram uten å havarere i Sandvika eller Lier. Eksklusiv reportasje kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar