søndag 14. april 2013

Innover i Maridalen en gråværsdag

Ny helg og tid for ny langtur. På morgenen meldte løpebuddy Torill avbud, noe som krevde at jeg måtte jobbe litt ekstra med egen motivasjon siden jeg var innstilt på selskap. Dagens målsetting var igjen en 3 mils tur, denne gangen fra Sthanshaugen inn i Maridalen og tilbake. En skikkelig kraftfrokost med egg og bacon og rikelig med espresso måtte til for å mobilisere de nødvendige kreftene for å få på seg drikkesekken og komme seg ut i gråværet. Men med en gang jeg var kommet til Bjølsen og fikk startet på den nokså ubarmhjertige stigningen opp til Brekke, var jeg godt i gang med dagens utholdenshetsprøve.



 
Ved Hammeren tok jeg inn Gamle Maridalsvei inn til Skar, og tilbake løp jeg Sandemosveien- Greveveien før jeg kom ut på Maridalsveien igjen. Veldig fin løperute med en del seige bakker.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Småkuppert.

 
Selvportrett. "Bare" halvparten igjen...




Viktig med enegipåfyll underveis.




Sammendrag:
Avstand: 29.11 km
Tid: 2:44:26
Gj.sn. tempo: 5:39 min/km
Gj.sn. hastigh.: 10.6 km/t
Høydestigning: 840 m
Kalorier: 1,282 C

Løpedata på Garmin Connect: http://connect.garmin.com/activity/297812450

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar